Hii kepada customer customer yang sangat dikasihi.. blog kali ni nak buat bisnes online.. so, Availabale for ramadhan days only .. after ...

cute box gift (kotak hadiah).. MURAH MURAH and bebaloi..

cute box gift (kotak hadiah).. MURAH MURAH and bebaloi..

cute box gift (kotak hadiah).. MURAH MURAH and bebaloi..

8 10 99


Hii kepada customer customer yang sangat dikasihi..
blog kali ni nak buat bisnes online..

so,
Availabale for ramadhan days only .. after ramadhan mayb i quit... regarding to my study.. 
selepas in saya nak sambung belajar n cosentrate dgn lecture saya..
that y saya jual murah2 pada bulan ramadhan ni..
sorry sbb gambar x bape clear sebab camera yang saya pakai dulu dah rosak.. 
terhentak time saya nak tutup pintu kereta.. huhu









 RM 0.80 /each pc
RM34 /50pc
for without  riben 
RM0.50/each pc
RM22/50pc

RM1/each pc
RM45/50pc

0
RM1.80/eachpc
RM79/50pc
RM0.40/each pc
RM18/50pc

RM0.50/each pc
RM22




for more information about price msg me on my facebook.. 
harga boleh runding..
saya juga menyediakan pelbagai size....
kalau berminat untuk order size yg lain dari diatas  boleh
runding dengan saya  difacebook ....

2 comments